Сайт Запорізького обласного туристично-інформаційного центру

  • Головна /
  • Новини /
  • Легендарні куточки Запоріжжя. Сучасний концепт розвитку туризму в регіоні
17.08.2017

Легендарні куточки Запоріжжя. Сучасний концепт розвитку туризму в регіоні

     Туристичний актив міста Запоріжжя презентував у Києві десять нових туристичних продуктів для киян та іноземців, які розроблялися упродовж останніх 1,5 місця. Про це поінформував голова Асоціації індустрії гостинності України Олександр Лієв під час прес-конференції в Укрінформі.

     «Запорізька область уперше презентуватиме у Києві свої нові туристичні продукти. Вони розроблені спеціально для киян, бо розрахована під їхні потреби і транспортне сполучення. Як з’ясувалося, насправді небагато людей зі столиці та Київщини були в Запоріжжі з туристичною метою. Але це свідчить про великий потенціал, який ми вирішили реалізовувати. Близько півтора місяця тому у Запорізькій області відбувся тренінг зі створення туристичних продуктів. Утворився досить перспективний туристичний актив, який здатен зробити швидкі зміни вже в цьому році. Вже відсьогодні команда туристичного активу Запоріжжя, яка прибула на Київщину, буде представляти свої туристичні продукти», — пояснив голова Асоціації індустрії гостинності України Олександр Лієв.

     Серед нових продуктів, які пропонують українцям та іноземцям у Запоріжжі, — дводенний тур «Ти козак», пізнавальна подорож «Steell’ne misto Z», «Весілля на Січі» та «Весілля та Хортиці», пізнавально-науковий тур для школярів «#мандруй.пізнавай.ділись», похід по Дніпру на каяках із ночівлею у наметах або комфортному готелі, квест-гра на каяках, концептуальний тур «7х7» (сім різних напрямків за одну подорож), а також тур для жителів Туреччини «Османська імперія».

     «Перший продукт «Ти козак» – концептуальний тур, щоб можна було повністю зануритись у козацьку історію краю, побувати на Хортиці і відчути історію Запорозької Січі. Були розроблені дводенні екстрим-тури по дніпровських плавнях і заповідними містами. Також був розроблений тур «Steell’ne misto Z», під час якого ми хочемо показати не лише історичну частину нашого краю, а й індустріальні куточки. Цікавим є напрямок, який вже зацікавив киян, — це «Весілля на Хортиці» та «Весілля на Січі», оскільки зараз дуже модними є весільні тури. Окремий продукт — це тур «Османська імперія», завдяки якому ми хочемо запропонувати турецьким жителям подивитися наш край. Зважаючи на те, що в місті Запоріжжі активно розвивається співпраця з турецькими авіалініями, ми вирішили приваблювати й іноземних туристів», — розповіла засновник турфірми «Всесвіт-тур» Наталія Гуцал.

     Народний депутат, секретар Комітету Верховної Ради країни з питань сім’ї, молодіжної політики, спорту та туризму Анна Романова уточнила, що ідея розробити тур для громадян Туреччини виникла з двох причин. Перш за все, наявні туристичні потоки турків у Запоріжжі є, за її словами, стихійними, тому їх треба організувати. По-друге, переконана Романова, треба руйнувати імідж України як країни секс-туризму в очах іноземців і громадян Туреччини зокрема.

     За статичними даними останніх чотирьох місяців, у Запоріжжі налічувалось лише 35 тисяч туристів, які залишались у місті на нічліг, та 250 тисяч екскурсантів.

     «На сьогодні однією з наших маленьких цілей є зробити з екскурсантів туристів. Спільно з Асоціацією індустрії гостинності ми пишемо програму розвитку туризму на найближчі три роки, за якою плануємо приймати 300 тисяч туристів і 800 тисяч екскурсантів», — уточнив начальник управління туризму департаменту культури і туризму Запорізької міської ради Сергій Білов.

     18 серпня в офісі Асоціації індустрії гостинності о 10:00 туристичний актив міста Запоріжжя проведе воркшоп. Його учасниками стануть більше 50 туристичних операторів України, які зацікавились запорізьким туристичним продуктом.