Сайт Запорізького обласного туристично-інформаційного центру

  • Головна /
  • Новини /
  • ПРЕЗЕНТОВАНО РЕЗУЛЬТАТИ ПЕРШОГО ЕТАПУ РОЗРОБКИ БРЕНДБУКУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
06.10.2020

ПРЕЗЕНТОВАНО РЕЗУЛЬТАТИ ПЕРШОГО ЕТАПУ РОЗРОБКИ БРЕНДБУКУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

5 жовтня, за участю заступника голови облдержадміністрації (стажування) Олександра Свистуна відбулася презентація першого етапу розробки брендбуку Запорізької області. Розробкою бренду регіону займаються Департамент культури, туризму, національностей та релігій облдержадміністрації та маркетингова компанія “Evolution”.

  • Розпочато розробку Стратегії розвитку туризму. Основною метою є трансформація природних та історико-культурних багатств у якісний туристичний продукт. Будь-який продукт потребує свого брендингу. Саме тому ми почали роботу з брендбуку, щоб туристичні продукти області мали свою айдентику, вирізнялись в інформаційному полі з поміж інших областей України, – зазначив Олександр Свистун.

Роботу зі створення брендбуку нашої області було розпочато у серпні поточного року.

Загалом створення бренду області включає сім етапів. Вже  реалізовано чотири з них:

  • затвердженні цілі та завдання,

  • розроблено аналітичний звіт,

  • проведено соціологічне дослідження,

  • розроблено два концепти бренду.

Як зазначив Олександр Свистун, соціологічне дослідження щодо візуальної складової (брендингу) Запорізької області проводилося методом анонімного анкетування. В опитуванні взяли участь близько 3000 респондентів. Анкета містила 11 відкритих та закритих запитань. У результаті було визначено: відмінні риси області (острів Хортиця, Азовське море, Запорозька Січ, історія, промисловість, заводи, козацтво, Дніпрогес, Кам’яна могила, краєвиди, архітектура, черешня), найбільш важливі та цікаві культурні/історичні об’єкти регіону (острів Хортиця, Кам’яна могила, Запорозька Січ, садиба Попова, Дніпрогес, Запорозький дуб, музей козацтва, Мамай-гора, Соцмісто) та кольори, які, на думку респондентів, найкраще відображають Запорізьку область (зелений, жовтий, блакитний, синій, червоний, малиновий).

Надалі планується завершення останніх трьох етапів розробки бренду, а саме: проведення конкурсу на найкращий слоган, створення або пошук унікального шрифту та розробка офіційного брендбуку Запорізької області.

Довідково.

Найближчим часом всі охочі можуть побачити посилання для голосування за концепт бренду на сайті ОДА та сторінці у Фейсбук, де буде змога висловити власну думку.